Strona dla każdej firmy, czemu warto?

ę firmową?E-commerceSprzedaż internetowa rośnie z roku na rok i sklepy stacjonarne oferujące pewne grupy produktów maja coraz ciężej, aby skusić na zakupy u siebie. Ludzie zamiast tego wolą zakupy internetowe, nic dziwnego, przeci

Strona dla każdej firmy, czemu warto? Tworzenie stron www łódź
to jedna z najbardziej zmieniających się branży internetowych. Prawie każda firma ma witrynę w sieci, a świeżo powstałe chcą ją szybko stworzyć. Jednak czy warto kupować stronę firmową?

E-commerce

Sprzedaż internetowa rośnie z roku na rok i sklepy stacjonarne oferujące pewne grupy produktów maja coraz ciężej, aby skusić na zakupy u siebie. Ludzie zamiast tego wolą zakupy internetowe, nic dziwnego, przecież w internecie taniej.

Ci, którzy prześpią erę internetu i nie założą e-sklepu mogą powoli szukać innego zajęcia, ponieważ nie przetrwają w dobrym stanie następnych 10-15 lat. Zwłaszcza sklepy z elektroniką, której ceny w sklepach stacjonarnych są sporo wyższe niż na aukcjach internetowych. Dodatkowo poza sklepem można również próbować swoich sił na serwisach aukcyjnych.


Strona internetowa w słowniku

Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee1. Strony tworzy się np. za pomocą HTML5, CSS3 i JavaScript.

Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_internetowa


Na początku, jeszcze przed allegro...

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny