Reklama i druk

Dodane: 28-03-2016 07:23
Reklama i druk Niewielki rozmiar reklamy, czyli naklejki reklamowe Warszawa to świetna metoda na subtelną promocję naszego produktu czy też usługi. Dodatkowo stronę internetową, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.

Firmowe auto - firmowe naklejki

Coraz częściej można zobaczyć auta oklejona firmowymi znakami, z numerami telefonów, ofertą itd. Jest to bardzo dobry sposób na reklamę jeżdżącą po ulicach miasta, może to stanowić źródło nowych klientów dla firmy, ale też wzbudza pewne poczucie profesjonalizmu oraz troski o klienta. Takie i wszelkie inne zlecenia druku naklejek można kierować do zakładów poligraficznych specjalizujących siew tego typu realizacjach.

Najlepiej właśnie wybrać taką, która ma w swojej ofercie głównie naklejki i tego typu elementy drukowane. Zazwyczaj używają lepszych materiałów i stosują inne metody utrwalania swojego druku. Dobrze wydrukowana naklejka na auto powinna być jak najbardziej odporna na ciepło, promienie UV oraz oczywiście deszcz i śnieg.


Tani i dobry druk

Firmy poligraficzne co raz prześcigają się w cenach, druk staje się coraz tańszy, ponieważ drukarki dla domowych użytkowników maja coraz więcej funkcji i są coraz wyższej jakości. Teraz dobrą drukarkę atramentową można kupić za około 300 zł i jest to ona wystarczająca do druku np. zdjęć do domowego albumu.

Ponad to nowoczesne technologie druku są bardziej oszczędne niż te sprzed 20 lat, co również oddziałuje na cenę końcowego produktu. Wiele firm dorzuca dodatkową ilość kopii druku gratis, albo oferują spore zniżki przy kolejnych zakupach. Poszerzanie portfolio usług oraz prześciganie się w jakości druku to wszystko nabiera coraz szybszego tempa. Z czego oczywiście zadowoleni są głównie konsumenci.


Współczesne DTP- Wikipedia

Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja). Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP