Ogólnie o promowaniu prduktów

Dodane: 03-07-2016 09:18
Ogólnie o promowaniu prduktów Promuj produkty swojej firmy z naszą pomocą Agencja hostess wrocław

Definicja

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach/wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa


Targi motoryzacyjne w Poznaniu

Poznań Motor Show ? największa w Polsce impreza targowa branży motoryzacyjnej, organizowana co roku przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Stałą częścią wystawy jest salon samochodowy, na którym wystawcy prezentują swoją gamę modeli. W zależności od edycji, targom towarzyszą także dodatkowe salony, takie jak salon motocyklowy, salon karawaningu, czy salon lotniczy, a także dodatkowe atrakcje, takie jak np. rodzinne miasteczko bezpieczeństwa czy pokazy motocyklowe.

Przed rokiem 1992 wystawa motoryzacyjna była częścią głównych, czerwcowych Międzynarodowych Targów Poznańskich. Dopiero w 1992 roku miała miejsce pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Motoryzacji.

Nazwy Poznań Motor Show użyto po raz pierwszy w 2000 roku. Na tej właśnie imprezie ustanowionych zostało kilka rekordów: zaprezentowano ponad 300 modeli samochodów, wielkość ekspozycji wyniosła 59 tys. metrów kwadratowych, a liczba zwiedzających przekroczyła 117 tys. W roku 2001 targi odwiedziło około 100 tysięcy gości.

W 2003 roku odbyła się ostatnia przed kilkuletnią przerwą edycja Motor Show. Głównym powodem odwołania kolejnych edycji był kryzys na rynku nowych samochodów osobowych w Polsce, nasilający się od 2004 roku. W międzyczasie, od 2006 roku w Poznaniu zorganizowano kilka edycji Poznańskich Spotkań Motoryzacyjnych, czyli imprezy przeznaczonej stricte dla osób z branży motoryzacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Motor_Show_(Pozna%C5%84)


Reklama - ogólnie

Fotografia reklamowa oczywiście opiera się na kilku trikach. Wszyscy wiedzą, ze obraz świata w reklamie jest mocno wyidealizowany i mimo, że w warstwie świadomej zdajemy sobie z tego sprawę, to i tak jesteśmy podatni na działanie reklam.

Dlaczego tak jest? Tworzenie reklamy wymaga zatrudnienia całego sztabu profesjonalistów - zaczyna się od badania rynku, wykorzystuje się socjotechniki oraz psychologię. Zatrudnia się copywriterów, grafików i fotografów. Każdy ma swoją ważną rolę do wykonania.

Jednak czasem to nie wystarczy - są reklamy po prostu słabe. Nie będę tutaj podawać przykładów, jednak każdy z pewnością takie widział. Niezbyt dobrze odbierane są reklamy leków i suplementów, zwłaszcza na jakieś "obrzydliwe" dolegliwości. Nie lubimy takich rzeczy oglądać, ani słuchać. Zwłaszcza, że często spędzamy przed telewizorem czas w towarzystwie przekąsek.